۱۳۹۶ شهریور ۱۹, یکشنبه

حجت الاسلام سید محمود نبویان عضو جبههٔ پایداری و دانشیار گروه فلسفهٔ مؤسسهٔ امام خمینی:

آدمخواری اگر در راه ولایت فقیه باشد از 70 سال عبادت بهتر است
اسلام احکام آدمخواری را برایمان معلوم کرده است

کافی است یکی دو تا مرتد از قشر سوسول های دانشگاه رفته و تحصیل کرده را بیاوریم 

بعد از اینکه بسیحیان حسابی سینه زنی کردند و به خلسه مذهبی رفتند آنها را به میانشان بیاندازیم 

و بگوییم اگر شیعه حضرت عباس هستید اینها را بخورید. خواهید دید دوبار که اینها را خوردند،

 دیگر کسی جرات ارتداد نمی کند و این مرض از جامعه اسلامی پاک خواهد شد.


حجت الاسلام سید محمود نبویان یکی از روحانیون تندرو در ایران چند روز پیش طی مصاحبه‌ای گفته است، باید گوشت و استخوان مخالفان آیت الله خامنه‌ای را خورد.
این روحانی تندرو که اخیرا خواستار اعدام همه کسانی شده بود که به «اصل ولایت مطلقه فقیه» اعتقادی ندارند،گفته است با مخالفان می توان به روش‌های دیگری چون «خوردن مرتدان» هم متوسل شد، همانطور که در دوران صفویه با مخالفان دین خدا انجام شده و آدمخواری اگر در راه خدا و اسلام باشد در حکم هفتاد سال عبادت است.
به گزارش خبرگزاری فارس، نبویان قوانین کنونی در اعدام «مرتدان» که صرفا به کسانی محدود می‌شود که اعتقاد خود را به «شریعت مقدس اسلام» و امامان شیعه از دست می‌دهند را ناکافی دانسته و این جرایم را قابل تسری به عدم اعتقاد به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و امام خمینی شناخته است.
وی از سعید امامی مسئول قتل‌های زنجیره‌ای که توسط وزارت اطلاعات در زندان تصفیه شد، بخاطر قتل روشنفکران وادبا و روزنامه نگران تمجید کرده و از او به عنوان یکی از سربازان دلیر اسلام نام برد که باید «الگوی بسیجیان» و نیروهای «ارزشی» باشد.
نبویان گفت: زمانی که تشیع دوازده امامی توسط صفویه از لبنان به ایران وارد شد، شیعیان مخالفین شاه را می خوردند. کافی بود شاه اسماعیل یا شاه عباس اشاره ای کند تا شیعیان با همان لباس های درباری، مرتدی را که احیانا جسارتی کرده یا در اعتقاداتش خللی ایجاد شده زنده زنده بخورند و استخوانش را هم باقی نگذارند. امروز ما را چه شده که به اندازه آدمخواران شاه عباس غیرت شیعی نداریم؟ آیا این درست است که در تاریخ بگویند شیعیان امام خامنه ای به اندازه شیعیان شاه عباس غیرت و توحش دینی نداشتند؟
اسلام احکام آدمخواری را معلوم کرده و دنیا باید بفهمد که «شیعه وحشی» است و با کسی شوخی ندارد. چرا ما شیعیان امروزی نباید نشان دهیم که کماکان شیعه مرتضی علی هستیم؟ کافی است در یکی از همین هیئات مذهبی یکی دو تا مرتد را که از همین قشر سوسول های دانشگاه رفته و به اصطلاح تحصیل کرده هستند را بیاوریم و بعد از اینکه بسیحیان حسابی سینه زنی کردند و به خلسه مذهبی رفتند آنها را به میانشان بیاندازیم و بگوییم اگر شیعه حضرت عباس هستید اینها را بخورید. خواهید دید دوبار که اینها را خوردند، دیگر کسی جرات ارتداد نمی کند و این مرض بحمدالله از جامعه اسلامی زدوده خواهد شد.